بی قرار توام ودر دل تنگم گله هاست



تنها

من عادتم شده تنها بدون تو...هر روز راه برم تو این پیاده رو

 


من عادتم شده چیزی نخوام ازت...فکر منو نکن خوبم گلم فقط

 


دلواپس توام که ساده می شکنی...کوه غمی ولی حرفی نمی زنی

 


میترسم از پس دردات بر نیای...من عادتم شده چیزی ازم نخوای

 


دلواپس توام که ساده می شکنی...کوه غمی ولی حرفی نمی زنی

 


میترسم از پس دردات بر نیای...من عادتم شده چیزی ازم نخوای

 


دردا و خستگی مالِ خودت شده...چیزی نمی گیو اصرار بی خوده

 


اصرار می کنم انکار میکنی...حرفای قبلتو تکرار می کنی

 


این که تو میگی من تنها کس توام...دنیاییه ولی دلواپس توام

 


دلواپس توام که ساده می شکنی...کوه غمی ولی حرفی نمی زنی


میترسم ازپس دردات بر نیای...من عادتم شده چیزی ازم نخوای



+ نوشته شده در پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:,ساعت 15:48 توسط aboozar |









ایران سافت - آژانس مسافرتی - گویا آی تی - تک تمپ - فصل زمستان | آپ رنگ - گرافیک - وبلاگ